God fortsättning och allt sånt därnt!

Så var de stora högtiderna över för den här gången! 
Det kunde bli en jul och ett nyår som bar med sig glädje UTAN att himlen ramlade ner! Det var till och med att köksfönstren blev tvättade utan konsekvenser!
Nu stapplar vi in på det nya året med tillförsikt och det ser ut som om att vi har fått in nån som både KAN och VILL höja tempot i huset!
Tempot behövs verkligen höjas! Kaoset är på topp men det ligger fortfarande under kontroll och på den positiva sidan. Huset har utökats med en nykomling eller två eller tre även efter att det kommer att bli ett visst svinn. På något sätt blir det alltid på det här sättet när jag inte hinner slå på den kallsinnade sidan! DET är något som jag helt klart skyller på Hjärtat som har lockat fram något väl undanstuvat hos mig!
 
Förutom tempo som i tempo så höjs tempot när det gäller glädjen... och det känns så jävla bra att det kan vända med allt positivt som hänt senaste tiden!
 
blablabla...
 
Nu ska jag kasta ut de små huliganerna i kylan en sista sväng för att sen krypa ner i bingen. Det blir lite ensamt där mot vad jag vant mig vid under helgerna men då är det ju tur att åtminstone hundarna kommer att böka runt och värma sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0