Onsdag mitt i veckan!

Äntligen är det onsdag och halva veckan har gått!
Vi har två dagar kvar sen åker vi! Turligt nog så har jag tillfrisknat så pass att det inte känns besvärligt även om jag vet att inget skulle kunna hålla mig borta från den här trippen.
Stallet börjar flyta på som sig bör och jag är SÅ tacksam för den hjälp jag har där! Maria och Oliver har dragit sitt strå till stacken och min bästa inneboende dealar "vi hjälper varandra" på bästa sätt!
Häromdagen när jag kom hem var disken överstökad och igår hade han fått Anna att börja med mat. Det känns ganska konstigt då det mesta är "kan-själv" från mitt håll.... eller som Natanya uttryckte sig: "Det är aldrig nån som gör det där åt mamma".
Rktigt sant är det inte eftersom jag har tjejer som gör sitt! Även om det inte alltid är just sånt som disk och mat!
Eftersom det är onsdag så är det bara en dag tills hjärtat dyker upp och det känns riktigt bra! 
Men nu ska jag se till att stöka undan innan jag ska iväg. 
Disken går före hundarna av den enkla anledningen att de små pälsbollarna hatar mig som gått upp tidigt och tvingat ut dem för morgonkissen. Jag kan ju inte påstå att de hoppas och studsar av glädje när jag vaknar och drar mig mot ytterdörren.
 
Disk, jobb, kolakladdkaka och stall... lite kompletteringshandla och tvätta...
Sen har jag inget mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0