Och sen då?

Strax innan skärmaskinen skulle i garagelåset vars nyckel var helt spårlöst försvunnen, DÅ kom Natanya med den!
Den hade blivit kvar i en ficka sen förra gången det stuvades om där!
Ibland ska man ha tur och ingen ska påstå att jag inte njuter av de små glimtarna av tur.
Dessutom tillbringades eftermiddagen med en hel del skratt och gamla minnen... eller, ja... brist på minnen!
Nu förväntas en fortsättning för att fylla i luckorna sen tonåren och göra nya luckor.
 
Och tomheten blev ganska påtaglig när en flock hundar lämnade huset efter övernattningen men de kommer ju att bli inneboende ganska snart!
Det är där garaget kommer in! Och skärmaskinen!
Jag fick oväntad hjälp och glädjande besök av en gammal vän. Nu får det inte gå typ 10 år mellan varven igen!
Nu ska här stuvas och flyttas grejer så rummet som antagit skepnad av förråd ska bli beboligt igen. 
Den här gången ska det INTE bli i sista sekunden! Det ska ske ganska omgående... tror jag...
 
Men nu ska jag iväg och handla... "snart"... när jag orkar...
Sen ska jag välja ut en fin bukett att lämna över där en familjemedlem numer saknas... livet är inte alltid lätt!
Dessutom ska jag ta en funderare på hur jag ska lösa allt trassel som uppståt de senaste 10 åren... jag ska nog börja med att fejsbokka en stund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0