Lik fågeln Fenix!

Lik fågeln Fenix har vi den förmågan att resa oss ur spillror!
De gånger som vi blivit tillplattade... sårade... förtvivlade...
... är oräkneliga!
Men tydligen innehar vi en enorm kapacitet att kunna ruska av oss och traska vidare!
 
Just för tillfället är det Natanya som helt otroligt bara kliver framåt och tar för sig! Det är bara att säga grattis!
Jag för min del är fullständigt nöjd med att låta febernoja styra så jag fått rätt på en del skrot i källaren. 
Garderoberna är fulla igen med det som använts tvätttkorg-torkstreck-"bra-ha-placering".
Annars är det att beklaga när andras grejer blir till en snigel på ögat men inget annat är att förvänta sig när det inte finns kapacitet att gå från ord till handling.
 
Eftersom jag har varit så duktig att tagit rätt på det som skavt länge så förtjänar jag lite sjukvila i soffan, tycker jag! Min duktiga inneboende aka BFF drar sitt strå till stacken så jag kan klappa mina feber-yrslo-lurvisar i fred.
 
Apropå fågeln Fenix... det är rätt slående att bildliggöra med ett djur... med tanke på den zoologiska statusen i huset.
Otroligt roligt... jag vet! Men jag är sjuk! Okej!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0