Fem månader kvar!!

SEN är det vår!
Som alla andra år är det dags för nedräkning till våren. Det är ett jävligt bra sätt att se tiden an!
Det är FEM månader kvar och jag fryser inte! 
 
Idag kör vi sista lasset och sen är resten bara sånt som är att kasta. Gårdagens reflektion att det var den minst ångestfyllda flytten tar jag som en komplimang för just att minimera ångest borde vara prio ett överallt.
Schemat för dagens ledighet är:
Tandläkare/Barnvakt
Trevligt besök
Förhoppningsvis ridtur
... och naturligtvis diska och dammsuga...
 
Det känns som att det är överkomligt med tanke på den tilltagande förkylningen... igen.
Kanske borde jag omplanera källaren! Fnular på att byta frys och därmed lämna plats under trappan så mina lurviga inneboende kan få en egen liten friplats där... MEN bara för att jag fnular har jag inte sagt att jag KOMMER att göra det.
Det är tanken som räknas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0