Shit happens...

... kan man ju säga på riktigt!
Idag var jag tvungen att störa inneboende med att släppa ut krake som tassade. Hon är lite dassig i magen och när hon skramlade över sin valpfålla släppte jag ut henne efter att ha funderat över hur jag skulle störa. Väl tillbaka såg jag att det hänt en olycka innan jag, min trögtänkta blondin, kom mig för att släppa ut.
Men som sagt... shit happens och det är ju bara att torka så är det borta!
Idag kommer de första spekulanterna på kattungarna för att gulla och välja! Det är ju nu som de är som sötast... gulliga och rara!
De andra bäbisarna växer och frodas... vad fort det går!
 
Framåt lunch blir det en promenad till tandläkaren med dotra och senare en sväng till stallet. Nu får det verkligen dyka upp lite sol och ljus! För att klara sig till det vänder lär vi ju se den där solen nån gång åtminstone.
En annan hållpunkt är Lucia! Då blir det en resa till Gotland med hjärtat! DÅ behövs ingen sol... det är en sån där ljusglimt som man klarar sig långt på!
 
Men... just nu är det ungar och djur! Och det är inte fy skam det heller! 
Jag är ju vuxen nog att ha tålamod... Eller? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0