Orutinerat värre!

Alltså... hur orutinerat är det att plocka ur soppåsen... knyta ihop och lämna på köksgolvet... för att lämna fyra hundar själva med den och själv gå ner i källaren!
Jaja... är huvudet dumt får kroppen lida!
Tur var väl att kompostpåsen stod i säkert förvar för de små huliganerna!
 
Idag önskas lite dagsljus av den klarare sorten!
"Sol ute, sol inne
sol i hjärta, sol i sinne"
Det ser ut att vara mest sol inne men lite ljus kanske jag kan ta del av med en stallpromenad lite senare!
 
Det är en ganska mysig morron med en flock småhundar som knölar i soffan med mig. Och så skönt att inte behöva ge sig iväg på en gång! En liten rackare gör mig sällskap innanför morronrocken, snarkande för att hämta energi för dagen och jag tänker nog också ladda ett tag innan jag orkar något!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0