Och VAD gör jag vaken nu!!

Det är första dagen som jag börjar klockan sju och det känns ska jag ju säga!
Lite tröst är ju att Maria börjar sin praktik på dagis idag och hon börjar en halvtimme senare men följer med när jag åker.
Det här kommer att ta sin tid att vänja sig med att passa tider så här tidigt för det har jag knappt behövt göra i min tidigare tjänst. Fördelen är att jag är hemma före lunch sen.
Resten av dagen kommer nog att bli lite seg sen antar jag och känner jag mig rätt stissar jag antagligen på med både humle och dumle sen.
 
Gårdagen resulterade i den ridtur jag och Emilia hade planerat även om den blev lite senare... men GUD vad skönt att komma ut i skogen på hästryggen!
Vi hade två pigga och glada hästar som pulsade på i snön och den luften gjorde susen åt själen!
Idag taggas vidare planering och jag ska se om jag kan delegera ridtur till någon annan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0