Nu vet vi vad...

... det INTE blir!
Det BLIR ingen cykel!
Gissa om jag blev glad när ungdomarnas förvirrade tillstånd fick dem att glömma fråga om kön! Så nu är vi i rätt läge... de väntar barn... Punkt slut!
En hel radda med bilder fick de med hem och jag fick snika till mig en förhandsvisning på det lilla hjärtat i magen!
 
Annars har det varit en lugn och fin dag!
Jag hade babbelsällskap under stallgörat ikväll som fortsatte över en kopp kaffe medan hundarna lekte.
Eller rättare sagt... Gucci lekte medan den andra kraken var plågad över valptänder och ville hem. Men vänta bara tills han upptäcker att det är en tik han dissar! Jag kan ana att det blir annat ljud i skällan då!
 
Stallet börjar dra till sig fler stjärnor och jag hoppas att det blir lite ruljans där. Dels är det skönt med fler som är med och stökar och dels hoppas jag på en lättnad med kostnaderna!
Det räcker med motgångar och ja behöver komma igång med arbete på riktigt för att avstyra katastrof... på riktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0