Då var det dags för "fotografering"!

Idag blir det en spännande dag!
Maria och Oliver ska på ultraljud och få de första korten på liten bäbis!
Sen det som jag inte är förtjust i, är att de vill ha reda på om det är en pojke eller flicka. Säkert är ju åtminstone att de inte blir en cykel!
Men vad jag tycker är egentligen helt ointressant för nu ÄR det vuxna och ska fatta beslut själva! 
Det börjar bli en framåtsträvande tid då ungdomarna behöver skaffa inkomst och planera för en förestående flytt till eget boende. Sådana här gånger vill jag svära över att jag inte är ekonomiskt oberoende och kan ge dem en rejäl putt framåt!
 
Annars tänker den här dagen ramla på i vanlig ordning med undantaget av Västeråsfärden. 
Arbete har jag inte förrän i morron så idag ska jag njuta av en ledig vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0