*tjoho! det bästa som finns!*

Det där med att städa undan på morgonen... det tar alltid stopp i badrummet! Men snart är tvättberget under kontroll då torktumlaren väckts till liv. Jag har även omorganiserat så kattsanden slipper ge en känsla av sandstrand när man duschar... även om det SKULLE kunna ha en lite somrig feeling.
Dessutom vaknar man till liv ganska ok när man står därinne då kattungarna glatt hälsar god morgon med ett intensivt klättrande uppför benen!
 
Valparna frodas och deras morronrutiner är väl inrutade...
"Godmorron!"
*tjoho! det bästa som finns!*
Kissa på golvet!
*tjoho! det bästa som finns!*
"Människorna är vakna!"
*tjoho! det bästa som finns!*
"Mat är gott!"
*tjoho! det bästa som finns!*
KAN man i det vakna på fel sida??
 
 
 
Igår lyckades jag ta mig upp på hästryggen... till slut... efter att donnan haft sitt roliga och lattjat jagis med intensiva galopprejs runt mig i hagen. Rejsen blev så långvariga att min planerade solskenstur på en timme minimerades till tio minuters skrittur innan mörkret föll in. 
Jaja... så blir det ibland!
 
Som vanligt när dagen har snurrat på tar jag efter valparna på kvällen och somnar som en stock på två röda och vaknar inte ens av sms-signal fast telefonen nästan ligger vid örat.
Jag, Signe och Gucci är de som sover bäst när vi väl slocknat!
*tjoho! det bästa som finns!*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0