Dagens domherreattack!

Då var det avklarat för det här året igen!
Varje år som syster fyller har jag för vana att plåga henne med nån domherre av random slag. Ibland har det varit bordstabletter, ibland servetter... nån gång i keramik, en annan gång ljusstake eller en tavla.
Idag blev det en korsstygnstavla med en hel flock domherrar! 
Sen blev dagens lunch räddad... hur smaskig smörgåstårta som helst och resterna skickade hon med till dem som kommer att tycka att en slaskfrulle är på plats efter gårdagens bravader.
 
Annars är dagen ledig från jobb men jag borde verkligen minimera i tvättkorgarna! Energin vill dock inte riktigt infinna sig då det blev ganska sent inatt och morgonen startades med alarmet.
Hjärtat gjorde en snabbvisit och kom mellan julbord och dagens måsten... men så är det ju ibland!
 
Nu ska jag nog ta de ärligt stulna hundarna och gosa ner mig med dem under filten för att hämta lite krafter... SEN ska jag göra något vettigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0