Sol ute, sol inne...

... sol i hjärta, sol i sinne!
 
Med mina tre "småtjejer" samlade under samma tak kan man inte annat ha än sol!
Dessutom hade Maria skrivit ett hjärtknipande, vackert inlägg på Facebook som fick mammahjärtat att värmas rejält... för att inte tala om tårarna som var färdiga att svämma över.
För egentligen är jag väldigt känslosam när jag tillåter mig till det... och när jag känner att jag vågar, att jag har förtroende för att yppa dem!
Vi har "gjort" Dollar$tore och hunnit med maten! Jag har även hunnit med och få känna på att febern inte är väck, egentligen är jag sjuk... fast jag inte är sängliggande.
Nu är det hästarna som ska ha sitt innan vi sätter oss i lugn och ro några timmar för att njuta av tillvaron!
 
Huset känns som vanligt när hårfärgslukten drar genom och när LoL spelas och när de tre retar varandra. Det som är ovanligt och ovanligt skönt är att retandet inte längre urartar i katastrof!
Jag räknar med, och hoppas, att vi får sällskap vid chillandet sen så att hela registret fylls!
 
Och vet du vad!!! När vi kom hem efter att ha hämtat minstingen var diskhon tom! Vilken underbar grej att se när det kommer från döttrarna!
Tack, Anna, för att du tänker!
Åhhh... de är underbara mina barn!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0