Mmm... så gott!

Varma mackor med stekta kantareller!
Det är mumma!!
Nu blev det inte så mycket mer än trattisar men det duger så bra så!
Sen en god sallad till med fetaost och vinägrette...
 
Annars har dagen de andra lik men med undantag av att en del myndigheter inte har förmåga att sålla på information och skadligt framförande. Jag gillar INTE när en begynnande föredragsamhet plattas totalt ner i sulorna igen!
Sen har jag börjat blivit besvärad av ett symtom som jag inte gillar! En gång är ingen gång men nu börjar det bli lite återkommande! Hade det uppstått för ett år sedan hade jag inget sagt men nu börjar jag få näsan ovanför ytan och min tillförsikt på framtiden är en helt annan.
Fan om det blir sjas till läkaren! DET gillas inte!
 
Nu ska vi sätta oss med en bra film, Brietårta och en driva kex... en helt vanlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0