Livet är en fruktsallad!

Uh, har man legat vaken och funderat för mycket när livet ter sig som en fruktsallad??
Jag tänker inte gå vidare in på de funderingar mer än att lviet för mestandel är gott!
 
Igår var en av de dagar som jag har svårt för! Födelsedagar och andra bemärkelsedagar är ganska jobbiga!
Så har det varit många år men nu är det lite extra.
I det älskar jag min familj som kan ställa frågan; "Vill du bli firad?"
Naturligtvis VILL jag ha familj och vänner här... och det brukar kännas bra då de tar det som det är och inget annat.
Dom alla andra dagar blev det ett snurrande med hästar, vänner och familj i nämnd ordning. och som vanligt hann jag inte ens byta om från skitkläder så nya svärsonen blev "inhälsad" i stallkläder. Den stackaren hade funderingar på hur man klär sig här även efter att Caiza påpekat att det är ok med vadsom! Trots utebliven klädkod lyckades vi skaka hand och även fika... Välkommen!
De vänner som dyker med sina problem kan jag bara känna med! Det är synd att man inte har ett trollspö och bara kan få problem att frösvinna men så ser ju tyvärr inte livet ut.
En annan dag kommer andra problem och de kanske är lättare att lösa!!
 
Sista rosen för säsongen blev planterad på Jozz...Olivias grav och i mina tårar önskar jag att hon nyser rejält av dem i sin allergi, alternativt kommer och skäller på mig för att jag inte tar hänsyn.
 
De ingredienser som jag saknar i fruktsalladen får jag väl äta vid sidan av och de bitarna som är beska får jag väl ta med de goda...
Men det mesta är gott!! Även om en del inte passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0