Hopp om livet!

Nu har äntligen febern börjat släppa! Det blev en natt och en dag med hög feber men nu är den under kontroll.
Det är till och med så pass att jag orkat mig ut några timmar och skramlat ihop lite gula kantareller och trattisar!
I morron ska det bli gomat till kvällen!
 
Här börjar saker falla på plats och det känns som om jag kan se fram nu med tillförsikt! Ibland är jag år fram i tiden och ibland nöjer jag mig med att njuta för stunden!
Den kombon känns rätt ok ska jag säga även om jag inte är den tålmodiga sorten alla gånger.
Någonting som jag borde ta tag i är mina vänner och bekanta som blivit satta på kant de senaste åren, det är dags att leta reda på den människa som är jag innan hon faller i glömska. Tur är väl att jag har go' hjälp att rota fram henne... det krävs sin man till det!
 
Men nu blir det lite larvande vid datorn och sen säger jag go'natt!
I morron är en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0