Helgens lugn!

Idag fortsätter den lugna helgen. Gårdagen blev en tidig kväll, att sova ikapp is da shit.
Nackdelen är bara att då är jag uppe och studsar före sju. Som tur är så har Anna kommit hem tidigt och ska plugga. Det blir lite dö'snack över datorskärmarna, plugga och slappande.
 
Under helgen har det kommit fram saker som jag anat men inte kunnat sätta fingret på. Det är tur att tjejerna hanterar vuxnas galenheter på ett moget sätt!!
Jag kan känna att jag dragit en vinstlott och sparar på irritation som uppstår när barnen blir drabbade.
Antagligen låter det lika från annat håll och så är det väl men MIN känsla och upplevelse ÄR min!
Den senaste veckans filosofiska tankar har lett mig dithän att jag vet att jag tillhör bara mig själv och det jag vill dela med mig bestämmer jag själv. Jag är INTE till salu!
Försöken att köpa genom osjälvständighet har lett till min insikt att jag fortfarande är tillräckligt självständig för att be om hjälp där jag är trygg.
 
Ah, hu,,, jaja... iväg o mata Tina, fixa hästar och handla lite... En vanlig dag hos Anttila!

Kommentarer
Postat av: wiggen

du är så stark min vän <3

Svar: Nä, det är inte sant. Det är bara som det verkar. Man kan lura hela världen genom att gå tyst och bara prata om det som inte egentligen har betydelse.
Morsan

2013-09-15 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0