Go'morron, världen!

Idag är det höst! Det är skitkallt!
Vinterjackan fram och starta nedräkning inför våren...
 
Väntar på vännen för en kaffe och eventuellt kan vi få hundarna att leka en liten stund. De är ganska töntiga och går var och en för sig utan att ens bry sig.
Vad är det för fel att leka!?
Apropå leka...
Vännen uttryckte sin röksugenhet häromdagen. Det som är lite udda är att hen inte ens röker!
Jag antar att det är den passiva rökningen som gjort sitt och skapat beroende. Snart får vi väl höra från det föräldrahållet att hen inte får leka med mig.
Men idag skiter vi i det... vännerna kommer över och vi leker hur mycket vi vill!
 
En av bruttorna, eller båda gymnasieungarna antar jag, ska ta skolfoton idag!
Jag gillar skolfotona, att följa år för år hur de utvecklas!
Det var inte så länge sen som det satt små blonda tjejer framför kameran.
Nu sitter det unga kvinnor där istället!
HUR gick det till!?
Det konstiga är att ungarna blir äldre och äldre men jag blir inte det!
 
Lite sliten känner jag mig ibland då livet tufsar till mig men över lag så gäller det att hitta sig själv så man som person förblir intakt!
 
Så, klart med dagens funderingar...
Nu ska kaffet drickas ur och feberyrslan ska ut kroppen... hoppas jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0