Färdigsnurrad!

Fast jag har snurrat färdigt för länge sen egentligen.
Det är så skönt när dagar flyter utan trösklar att kliva över! Allt tar sin tid... varken mer eller mindre och jag måste få berömma tjejerna som är hemma (och svärson)! De är duktiga!
Idag tog Maria och Oliver initiativet till mat och även lagade den! Det blev ett val som Anna inte gillar så där... men hon tog det med ro och klämde i sig lite kvarg och en låda bönrester.
När konflikterna håller sig borta är det så jävla skönt!!
Nu fattas bara den som kan hålla mitt lugn på mattan med vilka metoder som helst.
För lugn... det har vi just nu! Och, åh, vad jag önskar att Natanya kunde ta del i det med! Men jag antar att det kommer så småningom, hoppas jag, för hon är saknad!
 
Hästarna ska nog flyttas tillbaka "hem" i helgen, vi tänkte passa på när Emilia är i stan en sväng. Den sista svängen med bete är pågående och snart är det installning som gäller.
 
Snart är det läge att sova... eller nåt... för nu är jag trött!
Och jag tänker sova ända tills klockan ringer, eller till fem minuter innnan, för det behövs så jag kommer ikapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0