Botemedel!!!

Min "privata" läkare har hittat tillvägagångssättet att bli botad! Det är ett mirakel!
När man bara skärper sig och gör så blir man frisk!
Eller åtminstone blir till en mindre last för både samhälle och familj.
Det har sina fördelar att skärpa till sig, det är ju bara att göra de där enkla futtiga grejerna som behövs för att det ska se bra ut... SE bra ut...
Har man tur så kommer det föra med sig att ALLA rutiner (inklusive de privata) kommer att flyta på.
För det är ju inte svårt att skärpa sig.
Dessutom har jag hört att det är bra att dämpa de negativa känslorna som dyker upp med hjälp av den riktiga läkaren, det kan ju dessutom ge en uppsving i hushållsekonomin.
Att det sen för med sig banala konsekvenser som undanhållanden av person som direkt följd av mind-fucking är ju mindre väsentligt.
 
Så... det var den där morgongallan som skulle ut.
Näää... oroa er inte! JAG tänker inte låta min person hamna i trubbel på grund av andras idéer!
Lite problem blir det då jag har svårt att låta svensson och person gå hand i hand men DET är inte MINA bekymmer!
En del saker har sin gilla gång, andra kan man styra över...
En del grejer tar lång tid, andra bara sekunder...
Jag vet att det kommer att ta LÅNG tid innan allt är på sin plats men det tar bara nanosekunder för att upptäcka konsekvenser av att försöka hejda processen.
Jag har underbar tur som har familjen som stöttar mig!! För att inte tala om vännerna!
Det är inte alla som har den turen!
 
Svammel som vanligt men det är ju så livet ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0