Beslut fattat!

Ett beslut som hängt över mig är fattat och jag kan ju lugnt påstå att det skapat Ångest de Luxe!!
Jag vill ju gärna tro att jag är lite kallsint men så är ju inte fallet! Egentligen är jag väldigt blödig när det kommer till känsliga saker.
Hur som så lär jag ju se till att jag har en trygghet vid sidan och det räknar jag med att jag kan ha.
Och vad det än gäller så är jag tillräckligt tillsluten för att inte nämna nåt med ord öppet.
Nackdelen med mig är änså att känslorna rinner genom fingrarna och ut i tangenterna där de skapar ett enda virrvarr av ord. Om det ser osammanhängande ut så är det bara förnamnet av det som susar innanför pannbenet.
 
För att klara den här dagen ska jag se till att göra det jag ska, larva i skogen och fixa det nödvändigaste.
I morron ska jag göra lika... och dagen efter det och dagen efter den med.
 
Trött, frusen och modfälld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0