Bara jag då...

... som är vaken... och KattN och Nemi och fåglarna...
Men de andra människorna sover!
Det är som vanligt, min mage väcker mig trots sovmorron... den vill ha frukost!
Tänk om jag EN gång kunde få sova som andra dö'nickar till 12... eller 1... eller 2!!
Nä, här sitter jag med mitt kaffe... har stoppat i mig ett par mackor för att få stopp på knorret... och de andra sover.
Nemi har ätit, KattN har ätit, fåglarna har fått sitt.
Då är det tur att bloggen finns att prata med! Och Facebook!
Där finns det liiite möjlighet till vakna människor.
 
Medan jag sitter o fnular med dator och kaffe surrar de vanliga morronfilosofierna...
En vän har satt ut sin bild med sig tillsammans med varghundar... Alltså VARGhundar... Såna dära wolfdogs!
Åhhh, de är ljuvliga!
Jag har suttit i hundgården och talat med dem och de är underbara! De är HUNDAR!
Nu är de ca 5 månader gamla och en bra bit större än en liten schäfer... undra hur stora de kommer att bli? 
I lynnet är de precis som hundar ska vara, så där som en genuin husky... typ...
Jaja... det var hundarna...
Män'skan i fråga är väl egentligen lite likadan... lite otämjd, lite orderallergisk... behöver "varsamt" ta till sig andras önskemål i tro att det är hens egen önskan...
Haha... kul... fast lite sant ändå!
 
Nu rumlar det på övervåningen!!
Nån mer är vaken!
"Tjoho! Det bästa som finns!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0