Sponsrad video- LIDL öppnar gourmetrestaurang

Detta är ett sponsrat inlägg
 
 Åh!!
Jag har inte haft fel!
Eller, jo... när LIDL först kom till Arboga så blev jag lurad av allt snack. Det där att det bara är utländskt skräp och alldeles för billigt.
Men efter någon månad hamnade jag av någon anledning på LIDL, antagligen för att jag har den så lättillgänglig på väg hem från stallet!
Och LIDL... Det är absolut min favoritaffär nu!
Som ensamstående med flera barn så är ju priset den första anledningen till att handla där. Sen upptäckte jag att jag inte kan hitta lika bra varor i någon annan butikskedja!
Eftersom jag har barn i tonåren med skiftande problem så blir LIDL ett starkt alternativ!
Mitt träningsfreak skriker efter  proteiner och grönsaker. Och var hittar jag det bredaste sortimentet och den bästa kvaliteten?
 
De andra är kinklisor och behöver nästan alltid alternativ (till mer eller mindre gourmetmaten och den tränandes jakt på kvarg och frön) och de enkla maträtternas råvaror ligger i samma disk.
Grönsaker... det ger mig huvudvärk att hitta i andra affärer, att hitta fina och ibland lite annorlunda frukt och grönt!
Att botanisera bland de utländska varorna ger en  tillfredställelse för vår lust till mat!
 
Och nu en gourmetrestaurang!
Restaurang Dill som startade upp med en hemlighet.
En två-stjärnig kock som med sitt team komponerade menyn och införskaffade råvaror i bästa kvalitet...
... men det visste inte matgästerna!
En fullsatt restaurang som blev nöjda med sitt val av restaurang...
... och då kom allt från LIDL!
En Guide Michelin- kock serverar lågprismat från LIDL!
Jag antar att mentaliteten i vårt land hade varit en stötesten om gästerna visste bakgrunden till Restaurang Dill men nu när de var ovetandes så hade de inte heller några förutförfattade meningar!
Den affärsidén passar mig i smaken! Det är liksom en käftsmäll till dem som tror att bra kvalitet måste kosta massor men LIDL har ju alltid haft som policy att stå till tjänst med fräscht, friskt och variation.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0