Om ni undrar...

... varför det börjat dyka upp sponsrade inlägg så har jag en förklaring!
Det är ett sätt för mig att se om jag klarar att skriva om allt och inget... där någon annan har bestämt temat!
Det vet ni ju att jag är sjukskriven och då kan det ju vara bra att kolla om jag kan hålla den röda tråden som någon annan ger mig, eller om jag tappar koncentrationen när jag inte får skriva fritt ur mig själv.
För min del är det jävligt spännande att se hur många inlägg som egentligen blir godkända! För att skriva borde jag ju komma igång med, det som är svårt är att läsa villkoren utan att tappa bort något av kraven.
Det är just det som är att vara "utbränd" att inte klara tillvaron som hamnar framför en varje dag. Där vi felar kan ju skilja sig mellan personer men jag tror att många känner igen sig i det här!
Jag har löst det här experimentet genom att tvinga mig till att välja ett inlägg som är acceptabelt... medan jag skriver och läser och lyssnar... så går jag tillbaka 120 gånger till CandyCrash och låter hjärnan svalna av med det menigslösa spelet. Till slut får jag till ett inlägg...
Och ha tålamod och låt mig plåga er med dessa! För det är MITT sätt att se när jag kan slutföra något utan hjärndödande aktivitet mellan eller att sätta mig och grina i vanmakt!
 
Har du nåt exempel?
Har du nåt råd?
Har du råd att inte rannsaka dig själv i var det går fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0