Men vad gnäller jag på!

Fan, vad jag överdriver med mitt gnäll om "massor-att-göra"!
Maria påminde mig att det inte är förrän i morron som jag behöver vaka över biljettsläpp till Emmaboda... så, en sak mindre.
Läget under kontroll, allra helst efter att jag paltat mig iväg för att handla för kvällsmat. Det är rätt skönt att ha färdigplanerat då träningshuliganen är hungrig! Jag blir efter hennes träning alltid lika slagen av likheten med den där reklamen om Snickers ("blir som en diva")... DET är Anna det...
 
Idag blir det nåt vi inte gjort på ett tag:
Potatis, morötter, kålrot och lök i ugnen... tillsammans med kycklingfilé!
Det är smidig mat när tjejerna har så olika önskemål om mat!
Var och en kan plocka ur det de vill ha och förmår att äta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0