Meeehh...

Nu var vi i mitten av veckan igen!
Hur går det här till?
 
Trots våra motgångar med förkylningar,hosta och magsjukor så känns det som lite medgång!
Orsaken till det är antagligen min känsla av att få vara och leva både här och nu.
När allt står rätt t ill är mitt liv en stor passion och ett virrvarr av alla känslor, precis som det ska vara!
Om känslorna tillåts, både de bra och dåliga, då känns livet komplett.
Sen har jag ju förstås inte sagt att jag gillar de negativa sakerna men på nåt sätt så kompletterar de alltihop.
 
Som en vanlig skoldag har jag fått iväg ett par ungdomar och en är kvar hemma med sovmorron. Frukosten har vi haft gemensam och den som gav sig iväg tidigast fick lämna huset i all hast med bara en kopp kaffe i magen...
Skyll sig själv när man är klantig!
 
Jag har planerat in lite chill i stallet med hästarna och även försöka orka mig ut i svampskogen. Det börjar bli de sista vändorna med svamp innan frosten tar allt!
Apropå frost, det grunkas om att bli varmare än vanligt ända fram till december...
Det tackar vi för och önskar oss en grön jul med fortsatt välmående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0