Forex som bank!

"Förr" var väl Forex något som man förknippade med utlandsresor, ett ställe där man kunde byta svenska pengar mot motsvarande semesterpengar!
De kanske alltid har varit bank, på riktigt, men i min värld är det inte förrän nu då reklamen blivit mer spridd som jag fattat att det är en ordinarie bank.
Forex är en lätt bank att samla sina små lån på! Och eftersom webben är den nutida samlingsplatsen så finns den ju alltid överallt.
Förut förknippade jag Forex med storstädernas avgångar till turistställena men som sagt, idag finns den överallt där man har tillgång till internet!
Bankens gula och svarta färger är lätta att lägga märke till och Forex sticker nog ut i smidighet lik färgerna!
 
Att slippa sitta i telefonkö för att ta reda på fakta är underbart!
Det är lika lätt att ta reda på den aktuella valutakursen som att göra ett överslag på en lånesumma.
Webbsidan är gjord för oss vanliga människor som inte orkar krångla till det utan vill göra det enkelt!
 
Det där med att samla lån och krediter! Forex har ett krav på intyg att smålån är avslutade! Det är en ren samhällstjänst och underlättar för den som har lätt att dra på sig krediter! Jag önskar att fler banker skulle ta sitt ansvar och hjälpa människor att ta SITT ansvar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0