Då var det offentligt!

Det som inte står på Facebook är inte på riktigt...
Haha... fattar inte hur folk tänker!
Men nu är det offentligt och utskrivet på fejjan och VAD det gäller tar jag vid ett senare tillfälle.
 
Det är fint att man har polare som man kan plåga med både öronskav och stalljobb! Som om jag skulle ta hänsyn till att hon ska ta det lugnt om inte jag kan göra det!
Tackolov att jag har tillbringat tid med att fundera åt någon annan! Det gör det lättare för mig att applicera det i MIN vardag!
Och skulle jag glömma det så får jag en gliring om att jag minsann har sagt... typ...
 
Eftersom mitt morronnöje är slut så ska jag gå vidare på diskberget och sen ta't lugnt ett tag. Om jag har tur slipper jag ta det lugnt senare i kväll.
Så småningom ska hästarna in... samtidigt som biljetter till Emmaboda ska passas. Det sker ett släpp av begränsat antal biljetter till ett väldigt förmånligt pris!
Så nu gäller det att stötta FestivalFia så hon kan få sina 50 % rabatt.
Men som sagt... nu är det hårt arbete som gäller i 10 minuter och sen ska kärringen värmas och sen ska soffan värmas och det får jag lov att göra ALLDELES själv!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0