Våra morronpigga jävlar!

Älskade lillfia ringde och väckte mig och det är ett BRA sätt att vakna på!
Sen när vi pratat färdigt kunde jag naturligtvis inte somna om vilket inte är någon förlust eftersom jag ändå ska gå till hästarna!
Idag kommer ju Natanya hem under dagen och det är riktiga gulddagar när vi får rå om henne!

Gårdagen blev en dag med många funderingar över hur människor bara kan låta bli att hjälpa... dessutom sina barn!
Det är för mig en gåta när jag möts av den kallsinthet som många äger... den som låter andra gå i tomme.
Nu blir ju inte fallet så utan vi harvar väl på här så länge det går men det är tufft att se oegentligheter!
Vi får helt enkelt hjälpas åt och fylla i hålen där det behövs och där vi kan påverka.

Kommentarer
Postat av: Märta

Om du menar mig så stämmer det inte på en enda punkt, ta reda på fakta innan du hänger ut någon

Svar: Jag hänger inte ut eller menar inte nån eller så menar jag många. I min värld möter vi ganska många oegentligheter men det är ju väldigt få vi kan påverka
Morsan

2013-11-17 @ 21:45:40
Postat av: Märta

Om du menar mig så stämmer det inte på en enda punkt, ta reda på fakta innan du hänger ut någon

Svar: Jag ber om ursäkt; Märta, om du känner dig träffad så för din skull har jag omformulerat mig. Du har rätt att jag måste ha fakta men ETT faktum är att jag är ganska personlig på min blogg och det är skrivet utifrån mig själv oftast. Så om du misstolkar att jag anklagar dig för att jag ruinerar mig på en inneboende så ber jag om ursäkt.
Morsan

2013-11-17 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0