Underbar dag!

Hästarna är klara och Natanya är här.
Ute är det rena vårvädret och det fick jag erfara när jag promenerade till stallet. Det här var den första morgonen som jag lyckades trycka ner en mössa över tovorna. Innan jag gick lät det så kallt ute! Det blåste och det där med temperaturen är inte att lita på när jag är ute första vändan, sömndrucken.
Men som sagt... rena vårvädret! De dubbla tröjorna, långfillingarna och mössa var definitivt överkurs!
Nu återstår planering av dagen.
Natanya har ju bokat med flera... att terrorisera över lite kaffe!
Och vi ska väcka mannen till liv och berätta att morronen har startat... Vill det sig illa komemr nog Natanya att shululululua tills han är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0