Tips på julklappar: Årets fotokalender från Önskefoto!

Önskefoto har alltid varit mitt favoritställe för foton och presenter, när det gäller bilder.
Genom åren har fotokalender varit den givna julklappen till de som är nära familjen! Jag har med eftertanke valt foton som överensstämmer med den aktuella månaden. Vi alla har haft år egna födelsedagsmånad och de övriga månaderna har jag valt passande bilder från det gånga året eller något annat som jag vill förmedla!
Det kan tyckas lite egenkärt att påminna om födelsedagar men då vi är ganska många och det dåliga minnet följer fenom familjerna så har kalendern varit ett roligt sätt att friska upp minnet på.
Ett annat tips är anteckningsblock med ett personligt foto som omslag. Det är omtyckt bland barnen!
 
När Anna så sorgligt förlorade sin vän, kaninen Emo... fixade jag en fotobok till henne med bilder på den söta varelsen och korta kommentarer genom den tid som Emo fanns med Anna.
För mig kändes det skönt att kunna ge en gåva som där min önskan var att kunna hjälpa henne komma ihåg sin vän.
Just fotobok och kalender är det som jag kan tycka är lätt att ge bort som present eller julklapp...
Det blir personligt och jag kan välja vilket tema jag vill följa. Det går att anpassa till de flesta kom-ihåg-tider och är lätta att samla som nostalgi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0