Mötesdag!

Jaha, då var det dags att tagga möten idag igen!
Som vanligt får jag stålsätta mig med is i magen men jag antar att det kommer att bli bra i slutändan.
Efter tidigare diskussioner så är det väl bara att köra på som planerat så det kan bli lugnt ett tag igen.
Och jag borde fortfarande uppta de kontakter som jag bladdrar om! Men det är så jävla motstridigt att ta tag i något.
På min "lista" har jag flera punkter som jag bara skjuter upp men i tanken kommer jag närmre och närmre.
Oavsett hur det ser ut och hur saker fortfarande blir hängande i luften så känenr jag att jag börjar stå stadigare på jorden och det kan jag bara tacka för!
När vi hjälps åt så kan det bara bli bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0