Min gamla dröm!

Tydligen delar jag min gamla dröm om ett hus med torn!
En vision om ett runt torn där rummet högst upp kan erbjuda en plats av lugn...
Där ska det finnas möjlighet för att koppla av och tänk om huset var beläget så utsikten ger tillfredställelse!
Se det framför dig ett runt rum med fönster runt om för att inte förta utsikten mot något väderstreck!
 
Det där med fönster är ju ett bra sätt att uttrycka sin känsla för ett hus.
Om jag skulle ha möjlighet att bygga så skulle det bli det där tornet...
Jag tänker mig lite lägre fönster i det för att behålla den gemytliga känslan.
Jag skulle använda mig av halvrunda fönster som jag tycker har en särdeles charm på andra håll i huset!
 
Men sen krånglar jag till med den stelbenta modernare stilen...
I vanlig trappa på väg upp mot övervåning vill jag ha ljusinsläpp! Jag har ju även där en idé om min befintliga trappa där jag skulle vilja ha långsmala fönster mot två håll i hörnet ljust för att få in lite ljus!
HUR det skulle gå till har jag ingen aning om! Men jag antar att det är lätt att anlita Kronfönster för att lösa problemet åt mig.
Det skulle vara häftigt att kunna anlita ett företag på entreprenad... ett företag som kan lyssna på min vision, skissa ner den för att sedan ge ett realistiskt förslag på hur jag kan möjliggöra drömmen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0