Men hallå!

Nu får jag ta mig i kragen och sluta pipa över det morrontrötta och frost!
Ska jag vara lite positiv så måste jag ju inse att vintern har dröjt väldigt länge i år! Dessutom tenderar det bli en kanondag idag med den blå himmel som låter solen skina!
En till som var morrontrött satt vid frukostbordet och muttrade... det känns igen från den egna tonåren hur man sökte konflikt dr det inte ens fanns någon! Bara för att få utlopp för det trötta sinnet!
Jag känner mig väldigt nöjd över mig själv som kan låta saker bero utan att överreagera. Nackdelen är att jag kan vänta med att reagera tills det är ett faktum ATT det var en konflikt som borde ha hanterats!
Men idag är det en lugn dag... igen!
Det känns som om livet har börjat rulla på i lite mer kontrollerbar takt och det är skönt!
Ungdomarna sköter sig och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0