Julklappstider!

Jaha... nu var det dags för julklappar igen! Den insikten fick jag snabbt nu när Maria och Oliver ska vara barnvakt åt Savannah när Caiza ska iväg och handla julklappar i morron.
För min egen del använder jag gärna näthandel så jag slipper trängas med hysteriska folk i affären!
Fleur de Sante är ett bra ställe när familjen består av tonårstjejer till största del!
En tanke är att plocka ihop ett lämpligt paket med ett urval av produkter.
Det alternativ som känns närmast är ur Olive Oil eftersom vi är dokumenterad torrbollar i familjen!
Fleur de Sante har ur den serien en radda som passar mina tjejer!
Då de gärna unnar sig själv "hemma-spa" är tanken:

Skön duschcreme att börja med efter ett avslappnande bad.
 
Olive Oils shampo...
... och därefter balsam
Skämma bort håret med en välgörande inpackning!
För att sen avsluta med en kroppslotion.
 
Jag själv skulle vilja unna mig den här:
Det som krävs för eyelinern är en stadig hand och ingen tvekan för att applicera linjerna snyggt. Jag antar att jag lär behöva gå på kurs hos min 14-åring som har snitsen på det. Men önska mig lycka till!
 
 
Det bästa är att jag bara behöver klicka in mig på http://www.fleurdesante.se/ för att ordna den julklappen! UTAN att behöva stressa i affärer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0