Intressanta beslut!

Dagens möte blev lite av en överraskning.
Både arbetsgivare och försäkringskassan lyste med sin frånvaro, de hade tydligen fått fel tid. Det  underliga är att läkare, kurator och jag hade uppfattat EN tid och när JAG uppfattar lika som någon annan så måtte det väl ändå ha varit det som blivit sagt. Alltså, om JAG hade missuppfattat skulle inte ha varit särskilt udda men den här gången var det inte fallet.
Väl efter mötet ringer arbetsgivare och vill boka in på stört och naturligtvis anpassar jag mig efter det.
Men jag ska inte sticka under stol med att mitt inre stormar mer än lovligt när jag upptäcker att jag bara anpassar mig och ska vara till lags. Det är en stor anledning till att jag kör mig i botten!
Det vi ändå kunde vara överens om är att "det är ba' o kö'"... nu kör vi så det ryker så länge det håller.
Ändå fick jag uppmaning att säga till om det blir för mycket och det känns som något av ett hån... för hade jag kunnat sagt till hade jag inte suttit i den här sitsen.
 
Nu stundar öppet hus på Vasagymnasiet och jag ska dit för att snoka lite! Kul att se vad ungdomarna pysslar med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0