Den där dagen som fattas i almanackan:

"Sen"'
Ibland är "sen" på riktigt en annan dag men oftast är det egentligen igår.
Det jag mest skjuter till "sen" är det som rör mig själv och egentligen kan det få förödande konsekvenser. Andra gånger skjuter jag upp besvärliga saker till "sen" och ibland "bara-för-att".
Det jag däremot är duktig på är att påminna andra om att göra det där "sen" just nu! Jag har förstått att det är mitt försvar mot att ge mig själv tid.
Idag är det där med "sen" något som rör mig själv... ganska vanligt.
"Sen" ska jag be om hjälp och sätta min situation i centrum....
Haha... fatta själv... "sen" kommer just... "sen" som vanligt.
Ingen kan ju klandras för att inte höra mitt outtalade... för vem fan är tankeläsare!
"Sen" ska jag också kliva framåt... och det gör jag! Egentligen kliver jag framåt redan nu men eftersom "sen" finns så tar det fruktansvärt lång tid.
Blablabla... som vanligt.
Jag hoppas att jag "sen" kan glätta på de gömslen som finns utan att det gör ont!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0