Den 16:e närmar sig...

... och det är något som tydligen är kännbart oavsett om man är medveten om datum eller ej.
Saker och ting blir inte lika självklara när dipparna kommer men det är tur att man vet att det vänder!
 
Som förväntat gick mötet i den anda som jag trodde, Tack och lov ändå för myndighetspersoner som försöker sig på att förstå.
Möten har en tendens att slösa min energinivå ner till noll så det ger mig en liten känsla av att det inte kommer något gott ur dessa. Sen vet jag att jag får skylla mig själv som är engagerad, jag borde bara le, lyssna och ta emot.
Det känns som om min hjärna är ganska full just nu och jag skulle behöva en tid med lite färre problem ett tag! Det positiva är att en del "problem" är av godo och kommer att föra bra saker med sig! Vad gäller ekonomi, jobb och sjukskrivning så kan jag bara säga...
... give a shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0