Ännu en vecka...

... har passerat och det är helg efter dagens prövningar är över!
Igår blev det att tillgodose sig själv med avkoppling efter mötena som krävde en hel del energi.
Jag blir föga imponerad över systemets krav men gör som jag ska.  Med den bakgrund som finns så är jag inte pigg på medicinering med tanke på förödande biverkningar de första veckorna men eftersom det nästintill är ett krav så... "all-in".
Det som återstår är att bita tag i back-up:en om det knasar. För jag antar att i akutläge så är inte jag den som går och kräver uppmärksamhet. Antagligen kommer jag inte att göra det från början heller men tanken är ju god.
Som tur är så har jag "rullgardinstänket" som B-plan... om det inte flyter på så drar jag ner rullgardinen och väntar tills stormen bedarrat och det har ju funkat skapligt än så länge.
Men nu är det hög tid att påbörja dagen!
Ta ett djupt andetag, hålla för näsan och dyka ner i alla måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0