Jag önskar att...

... jag vore så fast i min övertygelse att jag bara kunde tjata hål på verligheten.
Men det KAN jag inte göra!
Av någon anledning har tillvaron kapsejsat rejält och det verkar bara gå åt ett håll.
Ändå ser jag en hel del ljusglimtar, jag är inte dummare än att jag fortfarande kan urskilja dem.
Och de ljusglimtarna är anledningen till att jag ännu inte kastat in handsken.
Men jag ska inte sticka under stol med att jag är fruktansvärt trött, så trött att mitt sinne sover i ett låtsasro som egentligen inte existerar.
 
Jag ska låtsas genom ännu en dag idag!
Hovis kommer och slår på tappsko nr 2. Det är gammeltanta som inte kan behålla dojjorna där hon ska när det rejsas i den underbara sommarhagen!
Sen ska det plockas ut euro till tösen som ska till Barcelona i helgen.
Sen ska jag lämna in nycklar på jobbet till sommarvikarier.
Sen ska jag...
 
Le?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0