Härliga sommar!

Äntligen kan man tro att sommaren är på gång!
Idag blir det en relativt lugn dag. Bara ett möte bokat, om man inte räknar telefonmöten.
Sen blir det stall och rasta skoldammig Emilia.
Jag önskar att livet kunde bestå av en instrumentpanel som gav möjlighet att anpassa hastighet efter väglag men det är väl inte möjligt.
Jag önskar mig också indikationslampor som gav mig direkta svar så jag slipper nöta på min intelligenta hjärna för att finna dem.
Jag vet fler med mig som skulle vilja ha det på det sättet... Hallå du där uppe!! Fixa det är du snäll! Gärna före kl 10!!

Något som ibland är bättre än lampor är ju faktiskt feedback från vänner... Vad gör man utan dem!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0