Dagens planering!

Under natten har jag funnit minst två saker som jag glömt eller förträngt.
En är hemskt viktig den andra rör mig och funkar att skjuta upp.
Eller egentligen är det ju fler saker som bara flyttas till framtiden men en del saker MÅSTE nog fixas nu!
Halsen funkar rätt bra med rätt smärtlindring på natten det gör att jag kan sova största delen av den åtminstone. Så nu finns det hopp om att den biten ordnar sig.
 
Emilia ska ruskas liv i och hästarna ska ut...
Minstingen har som önskemål att vi tre ska ut på kaffedejt så det får fixas!
Det där med skola får i vissa lägen bara hamna på prio längre ner då den stabila plattan först måste byggas.
Eftersom vi har bestämt att Emilia och Calle ska ställa upp i Pay-and-jump den 10 maj så blir det att fila fart på honom!
Nu stundar lite skogsturer  för att hitta balansen i kräket och sen även en del hoppträning på seriös nivå. Det är till och med så att vi godbyiter anser att Calle är mogen att ställas inför vissa krav nu! Hans ålder på 11 år har gett honom den erfarenheten och tänkandet att det borde funka nu.
Har jag nämnt att vi är försiktiga med våra hästar?
Även om det inte alltid låter som det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0