Alla dessa minnen!

Hur kan minnena rasa på i sån fart!?
När minnet egentligen sviktar i det mesta så funkar det förvånansvärt på ett smärtsamt sätt när 29 år passerar i rasande takt och i en kaosartadd ordning!
Minnen som jag trodde hade passerat bäst-före-datum för evigheter sen lyser solklart.
Igår ruskades minnena om från dagen för 29 år sedan... min lilla flicka...
Nu spelar det ingen roll om rosorna kittlar allergier eller inte...
 
Förutom det snurrar tankar på så mycket annat som jag bara borde knuffa in i en håla.
Men det är inte möjligt egentligen då jag så gärna skulle vilja lägga fram orten på bordet.
Det är lite trist när man fått en 4-tal i ess i given och inte blir synad.
Jaja, jag antar att man inte ska kasta sten när man sitter i glashus men lite kymigt är det.
Det där med minnen och tankar!
Det är lustigt hur de kan snurra som lotter i en tombola. Ett, tu, tre så kommer de ut med högvinsten först!
Men fram till det så låter vi hjulet rulla utan att analysera...
Apropå analysera!
Lite kul är det med det där analyserandet!
Det är väl ett högst sagt kvinnligt fenomen och därmed positivt. Så länge som jag har lite kvinnliga drag kvar så är det inte helt hormonkrasch väl.
Sen enligt horoskop är jungfrun den som analyserar... haha... jungfru...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0