Sanning och konsekvens!

Den senaste tiden har innehållit en del verklighetsludd kan man lugnt säga.
Men jag är glad att de som står mig nära är så kloka ibland!
Jag älskar att höra visdomsord när de kommer från dem som, enligt omgivning, äger minst kapacitet.
Några av åsikterna som är lite partiska finns dock inte kvar i skrift och det är synd... de skulle vara värda att insupa tillsammans med popcorn i en repris!
Svaren som haglat stöttar åtminstone dem det berör, den yngre generationen!
Andra funderingar faller ganska tydligt på plats tack vare värdefulla upplysningar!
Ibland när livet är svårt att leva så blir det enkelt att leva!
 
För min egen del låter jag karusellen gå! Det är enklast så, utan massor av onödigt funderande.
För nödvändigt funderande finns det  gott om och dem tänker jag prioritera!
Tack gode gud för Emilia och hästarna som ger mig utrymme att trassla upp trådar som ter sig omöjliga!
För att inte glömma alla andra vänner som på SITT sätt hjälper till!
Och sist men inte minst...
... de älskade ungarna (alla) som ger mig motivation att överhuvudtaget ge mig i kast med trasslet!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tänker på dig, saknar dig <3

2013-06-13 @ 09:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0