Go'morron, världen!

En ny dag och nya möjligheter...
Haha... bra på klyschor, eller?
Det blir en dag då själen ska vila och kroppen ska få arbeta.
Planen är att trimma hagen utefter eltråden och låta hästakräken beta ner rasthagen under dagen!
Just nu går de på lite magrare bete i skogen och de är helt övertygade att de ska svälta ihjäl då betet inte är överflödigt.
Det är ett märkligt fenomen som vi kanske kan känna igen hos oss själva:
Om saker inte finns i överflöd så är det bara att sätta sig och grina med känslan av att ingenting ha... typ...
Sen är det väl att vila upp sig inför måndagens bokade aktiviteter.
Möten, handla med dotra som ska till Bråvalla och jag får väl hoppas att jag hinner med lite förlustelser också.
Jag börjar bli lite hård mot mig själv genom att varva måsten med klapp på axeln men det är inte alltid helt genomförbart.
På önskelistan står fortfarande en rebellisk tanke att bara fly fältet ett tag för att låta mig själv komma i första hand om det går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0