"En slemmig torsk" (KSMB)

Facebookmysterium!
Jag har en längre tid haft lite problem med ganska värdelöst behov av vetande.
Facebookchatten är ett mysterium ibland!
Vänner som inte är inloggade finns ändå med i listan... ibland... för att sedan helt försvinna.
När det är vänner som absolut INTE kan vara inloggade så blir det lite knas i mitt funderande av naturliga skäl!
En teori som jag har är att chatten fungerar på det sättet att listan visar utloggade vänner ett tag EFTER de varit inloggade. För mig är det en godtagbar förklaring!
Finns det någon vänlig läsare som kan förklara fenomenet för mig?
Lite kul är det att se fenomenet då det säger en hel del om människors aktivitet vilket i sin tur gör MIN vardag enklare.
Uh, tala i gåtor... kanske det... men "jag-sjunger-som-jag-vill".
Det är ju så att jag har min uppfattning om chatten och den har jag ju kvar om ingen annan har ytterligare en förklaring.
 
Jag gillar fejjan!
Den berättar mycket för mig men naturligtvis bara det andra VÄLJER att dela.
Dock gillar jag funktionerna som sätter sina avtryck och kan på så vis berätta lite mer.
Men men, den funderingen ska jag lägga ner tills någon själ kan vända riktning på tanken åt annat håll... det ska ju också tilläggas att jag är VÄLDIGT nöjd med den info som jag kunnat läsa ut!
Den lägger locket på MITT tillkortakommande en hel del.
 
Jaja... från det ena till det andra!
Det brinner i knutarna!
Tutande sirener och brandkårsutryckning!
Sen sms från dotra som sett brinnande hus.
Nu ska jag spana från övervåningen och tillfredställa mitt nyfikna sinne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0