Den elaka mamman...

... ska snart åka för att lukta på hästarna.
Emilia har blivit fodrad med lunch och varit här ett tag för att delge intressanta aspekter ur föreläsningar som hon varit på rörande psykoligi och sociologi.
Vi har med det konstaterat att vi är FULLT normala på vårat eget sätt!
 
Det som är mindre normalt här i huset är taxiverksamheten. Den har avstannat under dagen till stort förtret.
Fortsättningsvis kan det nog ligga nära till hands att fordonet i fråga inte kommer att kunna framföras utan bärgares hjälp.
DET är en snabb och smidig lösning!
Vidare därifrån gäller det att avveckla de "måsten" som kräver bil.
 
Tidigare har jag gett beröm för min omgivning som känner mig som egen person men jag måste nog dementera det snart.
Ni behöver inte titulera mig som Tarja... inte heller som mamma.
Båda de är nog värda respekt kan jag tycka!
Det kan nog räcka med "Öh, döh, hämta nu!"
 
Jaja, en annan gång får man vila... om jag lyckas planera in det noggrant så det inte stör någon annan.
Men fram till det verkar det som om jag får stå tillbaka med allt vad det innebär för att gynna min omgivning.
Fallet blir ganska långt då jag inbillar mig en utopi ganska högt upp i skyarna där alla människor är lika värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0