Sol ute, sol inne...

Vad skönt att det äntligen är en dag med sol! Just nu ska jag förstöra för mig och rasta snabeldraken men sen blir det en repa ut med lilla Gucci. Hon är lite tveksam till att gå ut och gå när mörkret har dragit in så det gäller att passa på! Det här är en dag med eftertanke och anledningen är den att jag presenterats med alternativ som jag inte är bekväm med. Men i ärlighetens namn så måste jag ge Anna rätt i en del av hennes funderingar som kraftigt måste överbevisas för att klaras ut. Andra tankar rör den andliga biten som överraskande nog gjort sig gällande. Det som jag i regel har kunnat sortera som magkänsla har fått en annan innebörd under veckan och jag känner igen den som direkta tillsägelser. Nu väntar jag bara på att få det förkastat eller bekräftat för där är jag tillräckligt skeptisk för att bara köpa det rakt av. Ibland har det inte med en tillsägelse att göra utan bara egenvilja och de är ju helt olika saker även om utfallet kan bli detsamma. Jag hoppas ju ändå på de första för det betyder i så fall att saker kommer att ordna sig på bästa sätt oavsett vår egen önskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0