Terapi!

Alltså det där med terapi...
Kuratorssnack...
Ridturer...
Yoga...
Avslappnning...
Alla sätt är väl bra utom de dåliga!?
Candy Crash för att hålla igång huvudet tillsammans med andra hjärnknäckare...
Vad vore livet utan utmaningar... säger de...
Jaja...
Var och en av oss har ju vära egna sätt att bemöta svårigheter och inget av det ska väl egentligen vara fel!
Terapi i sig är ju nr 1 och då är det bra att finna något som man är villig att hålla kvar!
Det är tur att jag har hästarna! Det och annan avslappning hör klart till de bästa positiva kickarna för mig.
Siktet på framtiden är ju ganska stabil även om jag inte funnit rätt spår att gå på. Vem har sagt att det ska vara lätt!
Men jag är säker på att jag så småningom kommer att hitta min inre GPS som leder dit jag ska.
 
Hur som...
Snö... det är väl något som jag avskyr rätt lugnt! Men när snön faller nu under våren så älskar jag att fucka mot det! Försök att bita fast till efter midsommar! Skulle inte tro det va! Och om snön inte faller har jag ju inget att fucka mot och det vore ju bedrövligt!
Idag har det varit en dag med illa snålblåst men som jag hittat lite värme i. Som Anna sa: Det är ju varmare i bilen än i huset!
Och prat om eftertanke är ju också ok... VILKEN eftertanke är ju rätt så oväsentlig, bara det FINNS en tanke!
*bah*
Och jag har uppenbarligen INGEN tanke med tanke på hur jag svamlar och ändå vet jag min väg bara jag finner den i krokarna.
Slutsvamlat...
Nya luddiga inlägg kommer väl inom snar framtid...
Har du en aning om vad jag babblar om så berätta gärna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0