Och vad idag!?

Jag måste ju säga att det är skönt att vakna till solen!
Den som säger att den här våren suger vet ju inte vad den talar om för HUR ser det egentligen ut?
Det är soligt och fint mest varje morron och det är väl nästan mer än man kan förvänta sig av den svenska våren.
Att det är kallt på nätterna kan så vara men även det känns som en positiv grej.
Solen knaprar på snöhögarna sakta men säkert och kylan torkar upp det blöta under natten... Kanon!
Det som blir dåligt är att marken är så frusen att betet ser ut att bli sent, vilket innebär hököp till hästarna en längre tid än vanligt.
Men det är torrt och fint på de flesta ställen... bara inte det bådar på en torr sommar för DET är inte OK!
 
Här i huset har det varit relativt lugnt!
Stormvågorna kommer och går men det tenderar till att inte piska upp till full storm varje gång det brusar till!
I diskussion hör jag många positiva grejer och jag hoppas innerligt att det så ska förbli!
Att det sen finns andra människor runt som är idioter får man ju kallt räkna med...
Men som sagt!
Det mesta verkar ok, just nu!
 
Det är fem ungar hemma med påsklov och det är underbart att de ÄR hemma!
Det är ju ingen hemlighet att jag gärna vill ha flocken samlad!
 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0